.
  34 KKK 36
 







Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen: osman önder( osman_onder1991hotmail.com ), 29.08.2012, 19:57 (UTC):
lan amcıklar üstünüzde bi dünya mazeme cıktı tornavida cıktı bende mahkemyi geri cekcektim ama cekmiyecem arayın beni böyle arkamızdan konuşmayın 0538 025 89 22

Yorumu gönderen: aladdin sikici( aladdinhotmail.com ), 14.05.2011, 12:04 (UTC):
olum bunlar o.ççç o.ççç ihaleyi bize yıkcaklar ama adamı sikerler üste bide para alırlar rahat olll sn kkk 36 şu mahkeme bi btsn sular bi çeklilsn snra görcez kkk 36 yksa kundaklanmış kkk36 mı görczzzzz oğlımmmmmmmm

Yorumu gönderen: alpacino( cihino _nurihotmail.com ), 14.05.2011, 12:01 (UTC):
olay günü söyle geçti. ben ve arkadasım t . isimli arkadaşımlaa araba bakmaya gittik istoça bu arabanin sahibi bizi çagırdı arkadaşımla arkadaşlar dedi arabayı itiklermisiniz vurdurcam die bizde arkadasımla itikledik bu aracı neyse araba calıstı baktım 1 saat sonra arkadasımla benim yanıma gelen bu arac sahibi aracımızdan hırsızlık yapmısınız dedi ve polisler geldi polis üstümüzü aradı en ufak bir arma isimle bisey çıkmadı . ve ben askere gidiyorum mahkemelik olduk .. allahından bul ..

Yorumu gönderen: alpacino( alpacihino_3182hotmail.com ), 14.05.2011, 11:53 (UTC):
Yorumu gönderen: alpaçino ayıp siz

lan varyha amk harbi harbi yapmadımız işi bizim üstümüze yıktınız yha göt laleri

Yorumu gönderen: aladdin sikici( aladdinhotmail.com ), 14.05.2011, 11:47 (UTC):
lan varyha amk harbi harbi yapmadımız işi bizim üstümüze yıktınız yha göt laleri



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
E-mail adresiniz:
Siteniz:
Mesajın:
 
  ETİKETE GEREK YOK ESKİLER TANIR YENİLER ÖRNEK ALIR  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=